TOP 10 | Najlepsze silniki

Komentarze (105)

  • Gość: Pozdro!

    Oceniono 55 razy 41

    Najbardziej w różnych artykułach motryzacyjnych rozwala mnie zaleta samochodu pt.: "bezproblemowy dostęp do części". Czy my żyjemy na Kamczatce że jest jakiś problem z dostępem do części samochodów?

  • Gość: szabla

    Oceniono 55 razy 37

    1.9 JTD Multijet od Fiata to mistrzostwo swiata, ale oczywiscie musialo go zabraknac.

  • Gość: rsfghy

    Oceniono 35 razy 31

    To jest TOP 10 czy TOP 8????????

  • Gość: Roslina

    Oceniono 33 razy 19

    Brakuje całej rodziny hondowskich VTECów, brakuje też 1.9JTD montowanych w alfach, oplach, saabach, fiatach i lanciach.

  • Gość: wiesław

    Oceniono 22 razy 18

    A ja żem kiedyś wypił dwie wódki w remizie na zabawie, i wsiadłem w Passata bo do siebie na wioskie wracać musiałem. I przysnęło mi się za kółkiem i jak żem przyje...ał w drzewo to mnie się z fury tylko 1,9 TDI ostał w całości. Więc zamontowałem ten silnik co mnie się ostał do ciągnika Ursus i panie trzeci miljon kilometrów kręcę. A leję w bak wszystko co na gieesowym cepeenie dają i rzepakowy i mazut i lakier i asfalt, wszystko. Zakopci tylko panie i idzie jak burza i orze... orze...

  • Gość: d

    Oceniono 21 razy 17

    Koziołek Matołek po raz kolejny się nie popisał.

  • Gość: z Poznania

    Oceniono 28 razy 16

    Mówiąc szczerze nie bardzo rozumiem to zestawienie. Przykładowo:
    Najważniejsze zalety przytaczane przez Motor:
    - bardzo niski koszt użytkowania,
    - dobra dynamika,
    - świetne zaopatrzenie w części.

    Dynamika, dobra czy nie zależy w tym przypadku nie tylko od silnika ale też od masy samochodu i układu przeniesienia napędu w stosunku do zastosowanej jednostki napędowej. Zapewniam, że inna będzie dynamika Forda Ka ze skrzynia manualną a inna Mondeo z napędem na 4 koła i przekładnią automatyczną, pomimo tego samego silnika.
    Świetne zaopatrzenie w części to też raczej nie zaleta silnika per se, a rozpowszechnienia jednostki i łańcucha serwisowego. Pojawiające się w paru miejscach dostosowanie do zasilania gazem jest zaś zaletą nie silnika a układu zasilania paliwem - dziś każdy nowy silnik benzynowy może być zasilany gazem i tylko od producenta zależy czy samochód zostanie doposażony w nią. Ba! są przypadki, że w taką instalację są wyposażane samochody tylko na określone rynki. Czy to oznacza, że mają lepsze silniki?

    Zabrakło mi za to zestawienia niezawodności, niewrażliwości na paliwo o różnej jakości, kultury pracy czy równomierności rozwijania obrotów.

  • Gość: aaa

    Oceniono 22 razy 14

    "Mk 6 (od 2008 r.)." -

    W 2008 to zakończono produkcję MK6

    Redakcyjne barany

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX